Okrasa zaprasza do garów Wellman – nowa kampania Lidla


Zagadka rozwiązana! Po 3 latach obserwacji kulinarnych potyczek duetu Pascal&Okrasa w kuchni sieci popularnego dyskontu nadszedł czas, aby oddać fartucha i pożegnać się z pojedynkową konwencją reklam. Chłopaki zrobili dla fanów pożegnalny obiad i długo kazali czekać na deser…

Długo, bo około miesiąc. W drugiej połowie sierpnia pojawiły się pierwsze spoty oraz billboardy z wizerunkiem Doroty Wellman (pisaliśmy o tym tu). Na jednym z materiałów widzimy ją w kuchni, która z każdą sekunda coraz mniej przypomina to pomieszczenie. Dziennikarka, choć krzepka i chętna do pichcenia, kompletnie nie radzi sobie w temacie kulinariów.

Kim jest ów Karol? Do kogo dzwoniła Wellman?

Tak, z pomocą miała przyjść połowa duetu kuchni Lidla, czyli Karol Okrasa. Jednak kucharz zdaje się, że przeszedł na inną stronę medialnej mocy. Postanowił zostać dziennikarzem?

Nie! Wspólnie z Dorotą Wellman staną się bohaterami cyklu reklam w stylu talk show, podczas którego będą zapraszać celebrytów. Emisja odcinków trwających 3,5 minuty przewidziana jest na piątki na stronie KuchniaLidla.pl oraz soboty i niedziele w TVP1. Całość domkną spoty produktowe z udziałem poprzedniego gościa programu. Widzieliście już wczorajszy spot „Doroty, Karola i Gości”?

Czy uważacie, że Karol Okrasa oraz Dorota Wellman stworzą zgrany duet? Jak zapatrujecie się na zmianę koncepcji reklamowej z potyczek na talk show? Czekamy na wasze opinie.

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes