Szukaj przepisu

Gotowanie na parze

Pin it

Gotowanie na parzeZbliża się wiosna, a Ty nie wiesz, co zrobić, aby zgubić kilka kilogramów? Próbujesz wszystkiego, a waga ani drgnie? Z pewnością Twoja dieta nie jest taka, jaka być powinna. Wielu z nas myśląc o odchudzaniu lub o zdrowym żywieniu zakłada głodówkę: jeden posiłek dziennie, brak w menu tego, co dla nas najlepsze. Błąd! Dziś chcielibyśmy zająć się tematem, który jest niezwykle popularny: gotowanie na parze.

Możesz chudnąć i zdrowo żyć, trzymając się zasad: pięć posiłków dziennie, aktywność ruchowa, eliminacja niezdrowych składników, duża ilość wody. Czy taki sposób jedzenia jest zdrowy? Czy parowar to dobre rozwiązanie dla każdego? Tak,  jedzenie na parze to doskonały sposób na nienaganną sylwetkę i dobre samopoczucie.

Gotowanie na parze oznacza dla nas zarówno szybkie, mało kaloryczne, jak również i zdrowe odżywianie. Rezygnujemy z nadmiaru tłuszczów, dostarczamy pełnowartościowych warzyw, jemy kolorowo, smacznie i zdrowo. Co więc zyskujemy?

Ograniczenie tłuszczy

Gotując na parze, rezygnujemy z tłuszczów. Para wodna stanowi główny element odpowiedzialny za przekazywanie ciepła. Czy zdajesz sobie sprawę, że jedna łyżka oleju, to aż 100 kalorii? Naturalnie tłuszcz w odpowiednich proporcjach jest nam niezbędny. Poprzez posiłki na parze ograniczamy jednak spożycie ciężkostrawnych tłuszczy, pochodzących np. ze smażenia, dążymy do pięknej sylwetki i prawidłowej wagi ciała.

Garnek do gotowania na parze

Przepisy i porady godne polecenia:

Skomentuj


− 3 = pięć