Czy Dorota Wellman pasuje do Lidla?


Już wiemy, że pojedynki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy znikają z kampanii Lidla, a ich miejsce zajmuje dziennikarka Dorota Wellman. Brała ona już udział w różnych akcjach, np. ostatnio była twarzą Dove, ale jeszcze nie gotowała.

Na fanpage’u WellmanGotuje dziennikarka przedstawia się w taki sposób: „Oto ja w nowej roli. Wkraczam w świat kuchni by postawić ją na głowie i udowodnić, że kuchnia a’la Wellman może być smaczna, więc do garów!”.

Do tej pory Wellman nie była utożsamiana z autorytetem w dziedzinie kulinariów, ale tak samo nie była nią Ewa Wachowicz, gdy rozpoczynała swój program pod tytułem… cóż, bardzo zbliżonym: „Ewa Gotuje”. Z czasem była Miss Polonia została nawet jurorką Top Chefa. O ile Wachowicz, która pracowała również w Kancelarii Premiera, automatycznie kojarzyła się ze światem high life, bankietami, pięknymi kreacjami (a zatem i znajomością frykasów), o tyle Dorota Wellman bardziej przypomina zwykłą Polkę w zwykłej kuchni. Już w pierwszych postach na Facebooku widać, że jest pobrudzona mąką i kipi jej ciasto. Lidl najwyraźniej chce przeobrazić Dorotę Wellman z poziomu amatora na poziom mistrza, a jej zmagania będzie śledzić cała Polska. I zapewne będzie jej kibicować. Przygody Doroty z kuchnią możecie śledzić na: https://www.facebook.com/WellmanGotuje.

A co Wy sądzicie? Czy to dobra droga i godne zastępstwo Pascala i Okrasy? Wierzycie w autentyczność Wellman, a może jednak wolicie wskazówki pochodzące bezpośrednio od profesjonalistów?

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes